Sidor

28 april 2009

tjoho min dag idag!!!

Hello, petter här!

idag har jag fyllt 3 år. helt underbart. dagen började med att jag vaknade först som vanligt. mamma och pappa bad mig ligga kvar i sängen medans dom förberedde alla paket och min frukost. emil skulle oxå väckas. kändes som en evighet innan domkom in och sjöng för mig. jag försökte låtsas som jag sov men jag låg mest och små fnittra i kudden. det var så roligt och mysigt att fylla år.



fick en massa roliga saker. ett byggare bob tält, rorri hoppeborg,brandbil, en "motorcykel" (likadan som vi har på dagis. som mamma fick beställa via mormors jobb för det är bara skolor som egentligen får köpa dom)
min mamma e bara helt bäst..:)



sen bar det av till dagis och där gratulera alla min akompisar mig. jag var helt uppspelt att jag nästan höll på att glömma att pussa och krama mamma hejdå.:)
dom sjöng för mig på dagis och sen pricken över i var att pappa hade med sig farfar när han kom och hämtade mig. sen var det ännu fler paketer från farmor och farfar. vilken dag.


jag sa till mamma att detta var en väääääldigt bra födelsedag.
sen när klockan började närma sig 19.00 så var jag helt slut och ville gå och lägga mig. en godnatt saga i farfars knä och en välling i mammas knä och sen var det dax att säga godnatt.
så godnatt alla mina nära och kära.
ses snart igen

1 kommentar:

  1. ååååååååh jag kan känna pirret i magen som man har på morgonen när man vaknar :)

    SvaraRadera