Sidor

9 april 2009

nya grannar

God morgon!!

I går fick jag äntligen bilder på våra små vänner piff och puff. Dom har varit här sedan i höstas. ibland brukar även deras vänner alvin och gänget komma hit. tyvärr så var dom inte här i går. det e ganska ro givande och sitta vid köksbordet och se dom hoppa och leka i grannens träd och på förrådstaket.


När Rasmus kom hem med hundarna så var det dax att byta däck på bilen. Petter ville givetvis vara med och hjälpa till.

Emil hitta oxå ut i från sitt rum och ville köra lite moped. Men i och med att hans hjälm har blivit stulen och inte har hunnit införskaffa någon ny så kunde han bara köra i gatan. Petter ville inte vara sämre så han tog ut sin lilla vespa och körde uppe på plattorna. ha ha ha


Idag lämnar jag grabbarna grus själva hela påskhelgen för att åka upp till min kära lillasyster i Stockholm. Det ska bli väldigt roligt och mysigt samtidigt som jag kommer att sakna mina "boys" här hemma.

Ha en glad påsk och så ses vi snart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar