Sidor

16 april 2009

tjingeling

Godmorgon!

Lite blåsigt idag eller vad säger ni? Vågar knappt nämna detta men Petter har sovit två hela nätter i sin säng utan att komma in till oss eller velat ha välling. Kan det vara så att han har kommit över det stadiet att dricka välling på nätterna... Isåfall blir det en Gert Fylking: äääääääääntligen...:) Men jag ska väl inte hoppa högt än för med min otur så faller han väl tillbaka i dom gamla metoderna i natt. Men man måste ju få suga på karamellen så länge den varar. Eller hur. Förvisso så vaknar han mellan 05.45-06.00 men det e vi vana vid så det kan vi ta. Så snälla Petter fortsätt sova hela nätterna nu så kommer du ha en ännu gladare och piggare mamma framöver.:)

Idag har vi en skolfri dag så jag tänkte sköta lite här hemma som att klippa gräset, kanske putsa lite fönster och städa. Rasmus har jobbat natt så jag får väl försöka vara lite tyst kanske. Ja ja om jag äter frukost nu så har han somnat in tillräckligt hårt så kan jag bara blåsa på sen.

Ha en underbar dag i solen så ses vi snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar