Sidor

27 april 2009

axplock ifrån helgen

idag är jag rätt slut i kropp och själ. kalas i fredags för killarna i familjen och i går var jag och barnen nere hos Tessan och Niclas på kalas. Viktor deras minsta fyllde 10 år. och den vägen ner till höllviken är vääääääldigt dryg.
annars så har vi mest njötit utav den fina vädret och bara myst. ja man kan väl säga att i lördags så mös vi och tog det lugnt. ha ha ha
idag så har jag gjort en muntlig examination och det gick bra. fick VG på den så jag e absolut nöjd.
lägger in lite bilder i från helgen så ses vi snart igen.
ska vänta på att min älskling ska komma hem så att vi kan slå in Petters presenter för han fyller 3 år i morgon.

En ny Henke Larsson kanske...

Sandlådan e en bra lekkamrat..

Evie, Cassandra och Viktor hemma hos Tessan

Coola grabben

Min sötnos i bilen ner till Höllviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar