Sidor

7 april 2009

cykeltur

När lilla jag vaknade i vagnen så ville jag till lekplatsen med mamma och storebror. eller rättare sagt mamma fick nästan dra med emil ut. hon tyckte att han behövde se mer än sina fyra väggar på sitt rum. för det enda hanhar gjort dom senaste dagarna är att spela xbox och chatta på msn...
sagt och gjort så gav vi oss iväg på en tur på min trehjuling och fort gick det. tror mamma och pappa tänker ge mig en större cykel nu när jag fyller 3 år. :)


vem vill köpa glass??

hrm... kanske lite för gammal för detta??

åhej vad fort det cyklas..

snygg frisyr emil...

enligt min egen mening så tycker jag att det ser ut som om emil hade det rätt roligt på lekplatsen .....

ses snart igen

1 kommentar:

  1. åååååh vad fina dom e =) ses snart syrran =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)

    SvaraRadera