Sidor

19 april 2009

Helgen!!

I fredags så hade vi mest en myskväll för Rasmus skulle upp tidigt på lördag för att spela Gum open. En golftävling som dom hade anordnat på sin avdelning. Så vi dela en flaska rött och kolla lite på tv. I lördags så åkte Rasmus redan vid 07.30 till Allerum golfbana. Jag, Petter och Emil tod det lugnt och lekte lite på altanen och det gjorde även Boris & Kexan.
Emil ville absolut inte vara m på foto..



I och med att vi tjejer också skulle få ut lite av lördagen så skulle vi tura på kvällen så Petter har sovit hos mormor och morfar i lördagsnatt. Väldigt skoj tyckte alla tre att det var. :) Emil mådde inte så bra så han fick stanna hemmaoch ta hand om hundarna.

Det blev ganska sent i lördagsnatt, vi var inte hemma förrän klockan 03.30.... så i dag är jag väldigt trött kan jag säga. Inte direkt bakfull men väldigt trött. inte van att vara ute så sent/tidigt. Men roligt hade vi. Rasmus är också väldigt trött, dels från gårdagens golf och sen också kvällen givetvis. Undrar ni hur golfen gick så gick det väl inte väldans bra. Men det får Rasmus själv berätta om. :)



Här e Rasmus i full gång med att blåsa såpbubblor


Och Petter skulle försöka jaga dom..

Det var en lugn och rolig lek.. Nu börjar klockan närma sig 17.30 och jag ska villigt erkänna att jag lätt skulle kunna och knyta mig nu.;)Men middag nalkas först, lasange och senså fårjag väl somna framför tv´n i Rasmus famn. Det ser jag verkligen framemot.

Men vi ses snart igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar