Sidor

17 juni 2009

Vill oxå ha sommarlov..

sommarlov vad e det för något. jag menar själv e man studerande men kommer att studera och jobba hela sommaren. det där med flexibla studier tycker jag e skit rent ut sagt. visst det e positivt att man har flytande csn hela tiden men just nu känns det som att ett lov i från studierna hade varit mums. börjar redan nu känna smått panik inför sommaren. har kommit fram till att jag missar sjukt många muntliga examinationer som jag blir tvungen att skriva om istället. pust.......... inte nog med att man jobbar 1,5 månad i sommarutan man ska behöva slita med skrivningar oxå. men visst jag har valt det själv, men det var innan jag visste hur mycket studier vi hade under sommaren.
ja ja det värsta som kan hända e väl att man kommer vara helt slutkörd och väldigt osocial...

men se det positiva att man har antagligen en anställning sen efter skolan slut. tjohoo..

ses snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar