Sidor

29 juni 2009

Vilken söndag..

Först var det jobb från morgon till eftermiddag. Sen när man kommer hem så får man ta tag i huset för Rasmus hade åk toch jobbat och inte hunnit med så mycket här hemma. Så det var bara till att först och främst köra Evelina och Emil ner till torparedagarna. Dom ville gå en sista gång där. Hem och städa och rymma undan, gå ut med hundarna. Hämta mat på matbiten, hem och klippa gräset och hänga tvätt. Pust... kan säga att jag var rätt trött sen, plus att man skulle vara söt och trevligt till barnen. Men mitt i denna kaos förändrades hela kvällen. Evelina om med en födelsedags present till mig för hon är inte här på onsdag när det är the big day.. Fick en mugg av henne som hon köpte själv. :) Underbara dotter.







Sen ville visst inte Emil vara sämre så han kom med sin present som han köpt. :) För han kom på att han skulle hjälpa sin pappa att flytta påonsdag plus att jag jobbar kväll. Fick en liten glasprisma lampa. Jättesöt. Tusen tack min son.



Så nu e jag så nöjd med min kommande födelsedag. Dessa två presenter är dom absolut bästa.
( så nu förstår jag varför dom proppsa på att dom ville ner på marknaden en sista gång.)

sessnart igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar