Sidor

4 juni 2009

.....................???

Hej hopp!

Min myskväll igår var väldigt uppskattad.:) Rasmus hade haft en apdag på jobb. Så ibland prickar man in rätt helt enkelt.
Idag har bara varit en sån dag som varit helt tom..........har liksom gott som katten kring het gröt. vi trodde rent krasst i skolan i går att vi skulle kunna få göra vår sista examination i geriatriken muntligt, men ack nej vad vi bedrog oss. inte motiverad att skriva om utsöndringsorganen.. känns som man har skrivit om det typ 2 ggr innan. så därför gick luften ur mig i morse när jag varit inne och läst mailet. har bara tittat på boken och på datan hela dagen. visst man har suttit på facebook och här, men öppnat ett windows word.. nej nej..
Nu måste jag hitta motivationen till att skriva denna sista som ska vara inne senast på söndag.

Helt otroligt att en sån grej kan göra en helt tom....

men men nu kommer strax min älskling hem och myser med mig.

ses snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar