Sidor

14 juni 2009

söndag = mycket att göra

hello!

i natt så överraska petter oss med att få maginfluensan.... var helt inne på att han kanske ätit för mycket och sen hoppning på studsmattan gav detta resultat. men icke.. han fortsatte hela natten och morgonen. nu är det rätt lugnt, men sen och andra sidan så har han inte ätit så mycket.. och jag har sjukt mycket att göra. ska försöka skriva klart en examination och sen plugga på en muntlig som vi har i morgon .... phu... plus att både jag och rasmus börjar känna oss kymiga i magen... hrm...
jag vill INTE bli sjuk, eller rättare sagt jag har INTE tid till det...varken humör eller sömn är på topp just nu. men det har inte blivit mycket sömn dom senaste dagarna så dethar ju klart en inverkan oxå.
tur att solen tittat fram iallafall.. det ger en ny kraft. :)

se snart igen

PS: har jag sagt att jag verkligen ogillar mördarsniglar..:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar