Sidor

6 mars 2009

vaken 24 timmar

god morgon eller jag ska kanske säga god natt. gääääsp...
har tyvärr varit vaken i 24 timmar + just nu. petter vakna lagom till att jag skulle gå i säng i går kväll. han hade ont i tänderna, örat och så var han nödig...
härligt. vi borsta tänderna 2 ggr för att han ville vara på säkra sidan:) örat var lite svårare och toa besöke fick komma när det ville komma. så vi har lekt med bilar och kollat på dora i sängen. men icke att han skulle somna. fick ringa hem rasmus så han kom hem en timme tidigare bara för dom var lite folk på jobbet. men när hankom hem så slöt petter sina blå och somna. moget... och tror ni att jag kunde somna.. nej jag var helt eller e helt enkelt för trött.
så nu sitter jag här med världens starkaste kaffe känns det som och ska strax fixa evelinas hår inför talangtävlingen i skolan idag.
mina visioner var att gå ner och kolla på tjejens framträde och det hoppas jag fortfarande på att jag ska göra. om jag inte somnar en stund sen idag.:)
fortsättning följer senare i dag hur min dag har varit.:)

ses snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar