Sidor

27 mars 2009

home alone

hej hej!

idag har varit en sådan dag som jag har hunnit med mycket. att det har att göra med att rasmus rest till marbella??!! nja det vet jag inte. men på någon konstig vänster så får man mer energi till att göra saker när man e ensam hemma. efter jag kört rasmus och peter till malmö i natt så åkte jag hem och sov en stund. sen började mitt projekt att måla om i sovrummet. det var tejpande hit och flytta ut möbler dit. men jag tror resultatet blir bra. bilerna här har jag bara målat väggarna en gång så mer bilder kommer när rummer e helt klart.


sen i eftermiddags så åkte vi till jessie och anders så att petter äntligen fick träffa sin favorit tjej moa. dom lekte och vi stannade och åt middag. sen bar det av hemåt innan dom båda trilla utav trötthet.:)

rasmus ringde lagom tills vi hade kommit hem. mår som en kung sa han, när dom kom till hotellet så kom en piccolo och tog deras väskor till rummet. hotellet var helt otroligt fint. (bilder på det kommer när rasmus har kommit hem) ett stenkast i från driving rangen och lagom varmt.

nu ska jag zappa mellan rögle matchen och let´s dance. :) hoppas på att rögle och världens starkaste man vinner ikväll.

ses snart igen

PS: fick rätt på båda mina önskningar. imponerad utav att en 150 kilos man har lärt sig alla dessa danser. Laila var absolut oxå bra, hennes frinummer var nog det bästa som jag har sett på länge. men jag tycker att magnus är den som har utvecklats mest.
Rögle vann till slut på straffar.... pust nu är elitserie kontraktet så gott som klart. :) :DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar