Sidor

29 mars 2009

ishockey sådär va...

hej hej!

här hemma har det blivit en riktigt sjukstuga. vår ena hund "kexan" har käkat något olämpligt så hon har kräkts hela helgen. och jag är inte ett speciellt stort fan att torka spyor. men vad gör man när älsklingen är i väg... jag har fått ont i mina muskelfästen i axlarna/armarna för hundarna är lite sura/besvikna för att husse har lämnat och vem går det då ut över. jo mig...men strunt i det jag har hunnit göra det jag skulle i helgen. sovrummet blev klart, har reparerat gräsmattan och sått nytt gräs och som toppen på glassen så har jag rensat i tvättstugan och gjort om där med. och så har petter fått sin beskärda del så vi är rätt trötta på varandra just nu. :) ha ha ha. men han har börjat få ont i öronen så natten kommer att bli sååååå rolig.
emil har varit iväg på hockeycup i Vänersborg, han kom hem nu i kväll med en hjärnskakning, käken ur led och en flisad tand.... mår sådär kan jag säga men han har haft kanon kul. käken gick ur led första dagen på uppvärmingen... fråga inte hur!!! tanden igår och hjärnskakningen i dag efter en oschysst tackling.


så skolan får vänta ett par dagar för han mår illa och har en fruktansvärd huvudvärk. min lilla kille....
rasmus ringde precis och berättade deras golfhändelser..gäsp.... och så hade dom kommit på att dom var "rätt tappade utan sina älsklingar på egen hand.." ha ha ha

oj javisst ja, jag lovade att lägga in bilder på hur sovrummet blev. för er som inte vet så hade vi en blå/lila tapet där innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar