Sidor

24 mars 2009

semestervikariat

idag har varit en sån dag som man både vill glömma och komma ihåg. Min chef från min praktikplats ringde och erbjöd mig ett semester vikariat i sommar. :) och det kunde man inte tacka nej till. plus att jag åkte ner och skrev på mitt anställningsavtal för jag har fått en timanställning oxå. så det känns underbart.

sen har resten av dagen bara varit så att säga. inget kul har hänt direkt. rasmus gick här hemma och plockade i hop saker inför hans golfresa till marbella på fredag. han ser verkligen fram emot denna resa och det ska han göra för det är hans vinst i en golftävling. lite avundsjuk blir man när man ser bilderna....



men jag får drömma mig bort istället.:)

har annars bara kollat på hockey på tv. rögle vann så klart, det börjar kännas mer och mer att dom klarar sig kvar i elitserien. skönt!!!
men en sak måste jag bara ta och göra en dag och det är att filma petter när han spelar hockey här hemma. han e så söt när han kasar fram på sina "halkiga" strumpor och tacklas med fåtöljerna här hemma. ni ska få se hur entusiastisk han e.

ha en fortsatt härlig kväll

ses snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar