Sidor

11 mars 2010

Sjukan...

Emil har haft under lite mer än en veckas tid väldigt svårt för att andas och att han har fått stickningar över vänster bröst. Sist jag var inne med honom så tog dom EKG och lyssnade på honom. Men den läkaren sa att han inte hitta något utan fick han smärtorna igen under ett träningspass så skulle han komma in direkt. Igår kväll när jag kom hem från jobb så berätta han att på morgonen så hade han fått ont i bröstet igen och när han hade andats in andra gången så domnade vänster armen bort...Avdomnaden satt kvar i 10-15 min.... Ja vad gör man, ska man ringa 1177 eller ska man vänta till som nu i dag....Jag ringde barnakuten och fråga om jag behövde vara orolig eller om vi kunde uppsöka vårdcentralen idag.Resultatet blev akuten 22.00 ....gäsp...trött var man sen innan och nu visste man att man hade några timmar framför sig. men bättre det så att man kunde slippa oroa sig mer. Alla prover togs igen plus blodprov för att utesluta hjärtsäcksinflammation. Bilen körde mot Åstorp igen 00.30 med en lungsäcksinflammation i bagaget...Skönt att det inte var probem med hjärtat. Ingen träning resten av veckan och början på nästa. Men det försvinner utav sig själv efter ett par veckor eller så.

Jag har inte sagt det innan men jag e otroligt glad att jag har en dotter som aldrig e sjuk så att man får andas i bland. Annars är det rätt mycket sjukhus besök med sönerna i familjen. :)

ses snart igen

kram en trött mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar