Sidor

17 mars 2010

Lååång natt

Just nu sitter jag och Petter uppe och käkar chips och dricker kaffe (01.15).Ja Petter dricker inte kaffe, men en annan lär behöva mycket för natten kommer att vara lååång. Att vara i från sjukdomar varade inte så länge. I kväll när jag kom hem från jobb så hade Petter fruktansvärt ont i sitt vänster öra. Och det har jag fått känna av sen kl 21.00... Inte lönt att få honom att halvsitta upp i sängen och sova, inte lönt att hålla örat varmt. Utan vi gick upp och satte oss i soffan med filt och kudde, men då skulle vi ha välling och massa annat. Nu e han pigg som en nötkärna och känner inte av örat. Nej för nu ligger du inte ner min söta son...:)
Så en kanna kaffe till mig och john blund till Petter hade varit som en dröm.
Blir doktorn i morgon för lite antibiotika.

Ses snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar