Sidor

1 mars 2010

Måndag...

Idag har det verkligen varit måndagmorgon hela dagen... ha ha ha Dagen började med att jag kom på mig själv när jag cyklat ner för odenbacken att jag glömt mina glasögon hemma. Å glöm att jag cykla upp för backen igen.. nej jag kämpa på på jobb utan glasögon.. kan säga att jag hade måttlig huvudvärk när arbetsdagen var slut.. :) Huvudet måste jag ha glömt hemma för jag var väldigt förrvirrad på jogg. Helt otroligt att alla mina vårdtagare var i välbehåll och uppkomna när jag väl slutade. :)
Sen så hade jag en sådär road dotter som fick cykla hela vägen hem i från skolan ihop med mig i halvt snökaos..
När vi väl var hemma så satt Petter och farmor här hemma..... ja då visade sig att lilleman hade fått åka hemifrån 2 timmars dagis med feber. pust...
Men kvällen har gått bra än så länge får jag väl tillägga. :)
Imorgon blir det att mysa med lillkillen och kurera honom i den mån det går. Vet inte hur jag ska kunna hålla en 4 - åring stilla pga feber...


ses snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar