Sidor

31 maj 2009

Helgen!



Hej!


Ska försöka summera helgen lite snabbt. I fredags så hade jag tjejmiddag här hemma med mina klasskamrater. Emma & Majsan kom redan vid 16.00 för att hjälpa mig med maten. Vi drack vin på altanen och små snackade. Menyn bestod utav välkommst bål, fläskfile & bacon, budapesttårta och snickerskakor. Och givetvis en massa dricka. Vi hade hur kul som helst. Sista gästerna gick hem 02.15.. det var då jag kom på att jag skulle sova helt ensam i huset... weiiiiiiiii




Tjejerna i full gång att rocka loss


Ja gud vet vad vi gjorde där..



Linslusar



Här vet jag definitivt inte vad jenny & majsan gör.


I lördags när jag vakna så stod huset kvar och jag var oskadd..:) mådde helt okej, lite trött men vem va inte det. Tog det lugnt resten av dagen för att sen vid 17.00 åka hem till Mille på en fördrink. Sen begav vi oss till vita villan och träffade vår gamla klass. Mycket nostalgi och dricka.

Var hemma lagom lite efter midnatt. Tack Jennifer & Håkan för en trevlig kväll & ett super insiativ. Och tack Bjarne för att du körde mig hem.

Söndagen var en enda lång plåga. Mådde mindre bra och var otroligt trött. Men det var det värt. Jag blev uppassad hela dagen och det var tur för jag orka inte göra så mycket. Förutom att mysa med familjen. Tack mina barn för presenterna. puss puss



Ses snart igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar