Sidor

13 maj 2009

Allt går....

Hello!!

Jag och Emil har varit i väg i dag och köpt en ny gräsklippare. Pga att den gamle gick i sönder en gång för mycket nu i förrgår. Efter vi kört runder som två gnuer och letat efter bästa så hitta vi den äntligen. Men vi insåg rätt snabbt när vi stod i kassan att det kunde bli ett stort problem hur vi skulle få hem åbäket. Ha ha ha dom som känner mig vet att mitt motto att allting går om man bara vill...
Så ut med gräsklipparen i från sin låda och in i bilen. Vilken tattarbil det helt plötsligt blev. Till saken hör ju att vi inte hade den bästa bilen utan svärmors lilla skoda.




Emil ville lämna lådan på plats. Men duktig som man e så tog vi med den hem...!!!:O)


Man körde en "tattarbil" med en son som såg ut så här.. Kan det bli mycket bättre...:)


När Petter har lagt sig nu i kväll så ska jag gå ut och försöka tömma den gamla gräsklipparen på olja och bensin. För reservdunken är tom och jag anar att den bensinen finns i en viss 16-årings moped...hrm.....
Hur jag ska gå till väga med mina projekt vet jag inte men det löser sig.
Ses snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar