Sidor

12 maj 2010

Modell för en dag

Igår var jag och Rasmus i väg ner till Malmö för att vara modell för en dag. En väldigt rolig upplevelse, men jag tycker att dom blåser folk. För det första så fotoas man först sen så får man gå in och kolla på fotona på en data. Där går dom i genom olika prisförslag osv. I och med att vi var myndiga så kunde vi inte få våra bilder på samma diskett. Utan man var tvungen att ta minst 4 bilder för 1100 kr eller köpa enskilda för 385 kr styck. För vår tanke var att ta ett foto var på oss och sen två foto på oss tillsammans men det gick inte. Så rasmus sket i sina bilder för han tyckte det var ett löjligt koncept. Jag tänkte ta 2 bilder på mig och 2 bilder på oss. Men det fick jag inte utan endast 1 bild på oss. Men men det var som sagt en rolig eftermiddag och vi fick ju styling och make up gratis. :)






Resten av bilderna ligger i facebook.

Ses snart igen

1 kommentar: