Sidor

31 maj 2010

Helgen

Denna helgen har i princip bara bestått utav festande. Ifredags så var det dax för hemvårdens sommarfest. :) Vi skulle vara ut klädda till en idol/kändis. Det var en riktigt rolig fest, fast vädret hade kunnat vara bättre. :) Kvällen bestod utav, tipsrunda, lekar, god mat, härlig skön sång och en video på you tube "pink gloves" tillägnat bröst cancerfonden.






Fråga mig inte vad jag gör här..
Lördag förmiddag bestod mycket i att återhämta sig i från fredagens festande. För på kvällen åkte vi in till stan till Daniel och Fay på 30 - års fest. Phu... Det var en lugn och trevlig fest. Mycket nytt folk som vi aldrig träffat innan. Vi hade schlager på för vi var tvungna att se hur det gick för grekland. Jag tyckte låten som vann var helt okej. Gillade även Greklands, Frankrikes och Belgiens bidrag. Festandet fortsatte och vi gick inte hem förrän klockan var 03.00...
I söndags så gjorde vi inte så mycket kan jag säga. :) Rasmus var rätt sliten i från lördagen och jag mådde helt okej efter 2 dagars festande.:)
Ses snart igen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar