Sidor

3 februari 2010

Varför jag....

Börjar faktiskt undra om det var vaccinationssprutan som gjorde att Petter kräktes eller var det kräksjukan...Igår kväll bara fick jag så fruktansvärt ont i magen och sen var det kört. Helt utan förvarning. Hade mått så bra hela dagen och jag hade lovat jobb att gå in och täcka upp sjukfrånvaro som i dag. Men i stället så har jag bott i mitt nya sovrum, la toilett.... Hemskt när man får nära döden upplevelser och verkligen inte vill gå in där i det otäcka rummet för man vet vad som komma skall... Åh ja jag får nära döden upplevelser för detta är typ den enda sjukdom som jag verkligen blir ynklig utav. Hatar att kräkas. Gör verkligen allt för att inte kräkas men lyckas nästan aldrig... :(
Hur som helst nu sitter jag här med min buljong och knäckemacka och äter mustuggor för att lyckas behålla det lilla jag får i mig.

Finns dock en positiv bit. Man blir ju av med några kilo som definitivt INTE ska få komma tillbaka igen.:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar