Sidor

1 februari 2010

Rena sjukstugan

Igår fick Petter sin andra vaccinations spruta. Vilket har resulterat i att han har haft febertoppar i natt och så har han kräkts ett antal ggr. SÅ jag hoppas innerligt att det är biverkningar i från sprutan och inte vinterkräksjukan...
Evelina kände oxå sig hängig i går kväll sa Rasmus när jag kom hem från jobb. Och i dag ligger hon med feber och halsont. Stackare... Så många timmar sömn blev det inte i natt. Jag gjorde nog Carola på jobb lite chockad oxå när jag ringde klockan 03.00 i natt och fråga om hon kunde säga till om att jag inte kom i dag. Tänkte det var lika bra att ringa redan då när jag endå var vaken. :)
Nej nu ska jag ta tag i tvätthögen från nattens bravader. Blir som sagt mycket tvätt.

1 kommentar:

  1. Det är helt lugnt Petra! Hoppas barnen snart e friska

    SvaraRadera