Sidor

18 november 2009

vilket blåsväder

sitter just nu och samlar krafter för att be ge mig ut i stormen med mina fyrbenta älsklingar. idag e en sån dag som jag önskar att jag inte varit hundägare. h-vete vad det ska blåsa. vår ytterbelysning vid ytterdörren har redan blåst av. hur kommer det se ut när jagkommer dragandes med 2 storarottisar som troligtvis kommer att följa med motvilligt.
tycker inte om när det stormar så som det gör nu. rädd att något träd eller annat skit ska blåsa sönder huset. har tänt en massa ljus i huset delsför mysfaktorn och sen så vet man inte när strömmen kommer att gå. en brasa e väl oxå på tal snart tror jag.
kommer foto imorgon på vad stormen har tagit med sig. för mörkt nu. jag hoppas bara att vår studsmatta är fastsurrad för annars lär jag hitta den i hästhagen imorgon. :)

nu ska jag be ge mig ut.
önska mig lycka till

ses snart igen ( förhoppningsvis) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar