Sidor

18 september 2010

Sorry

Ledsen att jag inte varit inne och skrivit påmin blogg. Men jobbet har tagit en stor del utav mitt liv denna sommar.Men nu e jagtillbaksoch ska försöka hålla mig up date:)
Idag har hockeyskolan börjat för lill killen. Det gick riktigt bra för att vara första gången. Jag var lite skeptisk m tanke på hans humör. Men han förvånade mig väldigt. Nu har han i och för sig min jävla annamma så han ger sig inte så lätt.

Det var en väldigt trött kille som jag hade m mig hem:)

E.m gick åt till Emils match. Vi har ett rullande schema för oss föräldrar att sitta i seketeriatet, och i e.m var det min tur. Jag och seketeriat går inte i hop. Man får inte heja/skrika på sitt lag, man måste vara opartisk och framför allt så e det väldigt positivt om man kan sköta sitt jobb. Ha ha ha kan säga att jag e förvånad att man inte blev utvisad till läktaren. MEN Emil och c:o vann m 5-3 efter en väldigt spännande och händelserik match.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar