Sidor

21 oktober 2009

Ska det aldrig ta slut...

I måndags tog vi av plåstret på petter och såret/ärret såg jättefint ut. Men jag tyckte att det såg svullet och en liten lätt rodnad runt det. Men jag beslöt mig för att ge helgen innan jag ringde sjukhuset igen. Men idag så var det dax igen att besöka kirurgakuten..... lillkillen hade ramlat när han var ute och jag såg sen på eftermiddagen att såret hade gått upp. så det var bara för rasmus att köra in med honom och få det igen häftat och tejpat. Inte ett ljud sa den lille utan han hade legat på britsen och killat rasmus hår medans sjuksystrarna hade skött om honom. that´s my boy...:)
nu e det sträng återhållsamhet som gäller. bara lugna lekar inget spring eller fotbollsspelande. vilket kommer att bli sååååååå lätt.....not....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar