Sidor

26 februari 2009

sista praktikdagen

God morgon alla uppe med tuppen människor!

Sista dagen idag på min praktikkänns lite tråkigt för jag har verkligen trivts bra och dessa 4 veckor har gått väldigt fort. men förhoppningsvis så får jag ett semestervikariat till sommaren.
trodde aldrig att det skulle vara så roligt att jobba inom äldrevården.
sen idag så bär det i väg upp till tierp ( liten by 1 timme från uppsala) till rasmus farmor som fyller 90 år idag. Grattis Märta.
vi ska vara där uppe över helgen det var ett tag sen som vi hälsade på. rättare sagt 3 år sen, petter var nyfödd sist vi var där.

nej nu måste jag ta tag i mitt och petters liv så att vi kommer i väg någon gång. alltid lika segt på mornarna... olika procedurer som han vill gå genom först innan jackan kan komma på. :) men det brukar gå smärtfritt. ha ha ha



ses snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar